.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه سفر دکتر رضایی به مازندران؛
جلوگیری ازاطلاع رسانی ستادمحسن رضایی در ساری
در پی نصب پارچه نوشته های تبلیغاتی جهت اعلام حضور دکتر محسن رضایی در ساری ؛ گروه هایی اقدام به جمع آوری این پارچه ها از سطح شهر نمودند.
جلوگیری ازاطلاع رسانی ستادمحسن رضایی در ساری

در پی نصب پارچه نوشته های تبلیغاتی جهت اعلام حضور دکتر محسن رضایی در ساری ؛ گروه هایی اقدام به جمع آوری این پارچه ها از سطح شهر نمودند.

سئوال اول این است که کدام گروه ؛ چهره تابناک محسن رضایی را بر نمی تابد و نمی خواهد نام محسن رضایی در جامعه بدرخشد؟ احتمالات زیر را در نظر بگیرید:

1- طرفداران جناب آقای حجه السلام کروبی ؛ بر اساس تحلیل های موجود نمی توان چنین تصوری را واقعی دانست. قطعا با خصوصیاتی که از عناصر ستاد ایشان سراغ داریم هرگز ذهنمان به سمت آنها هدایت نمی شود.

2- طرفداران مهندس میرحسین موسوی ؛ با توجه به رفتارهای خوب و عاقلانه در عناصر باشخصیت این ستاد امکان انتصاب به این عزیزان نیز غیرمنطقی است.

3- طرفداران دکتر محمود احمدی نژاد ، با عنایت به اصولگرا بودن عناصر ستاد ایشان و اعلام عدم نیاز به داشتن ستاد در سطح شهرها و دارا بودن اطمینان کامل از کسب حداکثر آراء انجام چنین کار شنیعی از هواداران ایشان نیز بعید می نماید.

سئوال آخر اینکه با توجه به اینکه فرمانداری و شهرداری ساری اعلام داشتند امحاء این پارچه نوشته ها توسط آنان صورت نپذیرفته است پس چه کسانی این اقدام ناصحیح را مرتکب شده اند؟!

گفتنی است دکتر محسن رضایی ، روز دوشنبه مورخه 88/3/4 ساعت 6 عصر در سالن سید رسول حسینی ساری سخنرانی خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نجم 3 خرداد 1388
سلام.
جمع آوري پارچه ها بيشتر از ماندن آنها در سطح شهر ، بار مثبت تبليغاتي داشت !!! از كجا معلوم طرفداران آقاي محسن رضايي خودشان اين كار را نكرده باشند !؟ تا آنوقت بوق و كرنا براي اين عمل در ملا عام سر دهند و آن را به عنوان (خبر ويژه ) بياورند و مظلوم نمايي كنند !!؟؟؟
از اينها گذشته شما خودتان هم در خبرتان آورديد و نتيجه گرفتيد كه كار ستاد انتخاباتي هيچيك از ٣ كانديداي محترم نبوده است، پس پيدا كنيد پرتقال فروش را !!!!؟؟؟؟؟ ( لاجرم اذهان به صورت ناخود آگاه به سمت همان ستاد آقاي محسن رضايي هدايت مي شود!!! كه كار، كار خودشان بوده و اين به حقيقت و واقعيت بسيار نزديك است)!!!!!! خدا رحمت كند جناب شيخ بهايي عليه الرحمه را كه در كتاب كشكولش فرمود: دروغگو(بلا نسبت شماها) بي آنكه از وي بخواهند، سوگند مي خورد!!!!!!!!! گر چه مي دانيم درج اين نظر ضعيف است اما يا علي...... دست حق به همراهتون

نا شناس 5 خرداد 1388
این آقایی که بدون دلیل چشم هایش را روی حقیقت بسته و با وارد آوردن اتهام و نسبت دادن دروغ به مسئولان سایت شمال نیوز مبنی بر عدم درج نظرات ی خواهد خوانندگان را از نظر روانی مجاب نماید واقعاً عجب مسلمان خوبی است. حفظ این ایمان که مبنی بر تهمت و اتهام و نسبت دروغ است خیلی زحمت دارد انشاء الله با همین دروغ ها و اتهامات به نتیجه مربوطه خواهید رسید ولی بدانید که فصل شعارهای ... گذشته و ایام شعور و برنامه ... رسیده است.
نجم 5 خرداد 1388
آقاي محترم ! سلام! خيلي عصباني به نظر مي رسيد!!! شما ٨ سطر دليل و برهان را نديده ايد و فقط سطر آخر را ديده ايد و با اين حال فكر مي كنيد كه بحق نوشته ايد !!؟ لازم است نكاتي را به عرض مبارك ( البته عصبي تان) برسانم:
١: اين خبر بيشتر جنبه تبليغاتي دارد و با شناختي كه ما از سايت شمال نيوز در اين ايام پيدا كرديم ، شده ستاد تبليغاتي آقاي دكتر محسن رضايي.... پس ارزش خبري ندارد! ٢: اگر به سطر سطر اين خبر دقت كنيد در مي يابيد كه مسئولان سايت ٣ كانديدا و ستادهايشان را با دلايل متقن و مستند از انجام اين كار مبري دانسته اند. ٣: شهرداري و فرمانداري ساري هم اعلام كرده اند كه كار، كار آنها نبوده...... پس انگيزه فرد ( يا افراد ) خاطي از انجام اين كار زشت چه بوده است !؟‌ مي شود احتمال داد كه فردي گذري به پارچه هاي كهنه نياز داشته ، پس از آنها استفاده كرده است !!!!!!!! ٤: اصلاَ از لحاظ عصبي به خودتان فشار نياوريد كه بنده با نوشتن چند كلمه در مورد درج يا عدم درج نظرم ، خوانندگان را مجاب مي كنم و ...... بايد گفت اين حقير فقط يك احتمال را مطرح كردم و از عباراتي شبيه ( قطعا، حتماَ، صد در صد و ...... ) استفاده نكردم در ضمن شما با آوردن اين جمله، خوانندگان را َ( خداي نكرده ) بي سواد و .... فرض كرديد كه مي توانند با ٤-٥ كلمه فريبشان داد!!! كه بنده هرگز اين توهين به شعور مردم و خوانندگان عزيز را بر نمي تابم و در خوشبينانه ترين حالت ، نشان فهم و شعور نويسنده مي دانم ... احتمال مي دهم چند ورقي از كتابهاي جنگ رواني را خوانده ايد ولي هنوز در ابتداي راهيد عزيز من !!!!! از همه اينها گذشته، چهره آقاي محسن رضايي، چه در ايام جنگ و چه در حال حاضر تابناك بوده و هست ( اگر نمي دانيد بدانيد كه) اگر سايت محترمتان هم به عنوان تريبوني براي ستاد ايشان فعال نمي شد، آقا محسن همان تابناكي و بزرگواري خودش را پيش ما داشت و نيازي به سينه چاك زدن و .... القاي دفاع از آقا محسن ( از طرف شما) نيست. در اثبات زحمت كشيدن ها و سوابق نيك آقا محسن رضايي همين قدر كافيست تا سري به آرشيو روزنامه ها و رسانه هاي مختلف شنيداري و ديداري بزنيد آن وقت با اندكي از زحمات ايشان و فرماندهي و مديريت صحيحشان آشنا خواهيد شد... پس تابناك بودن چهره آقا محسن با جمع آوري ذليلانه و مذبوحانه چند تا پارچه در سطح شهر ساري و ابراز نظرات مختلف، مخدوش نخواهد شد.... شما چون انتخاباتي و سياسي ( در حد افراط) فكر مي كنيد، مي گوييد ( نمي خواهند نام محسن رضايي در جامعه بدرخشد!!!)
ولي مطمئن باشيد اگر آقا محسن رضايي رييس جمهور هم نشود، همان چهره درخشان را پيش اهلش خواهد داشت... انشاالله خداوند همه ما را در راه حفظ ايمان ( هر چند ناقصمان) ياري دهد و توفيق شنيدن به عيوب ( با دليل و برهان) را نصيب ما فرمايد.............
( چون مطمئنم نظرات درج مي شود، ديگر عرض نمي كنم نظرم را درج نمي كنيد چرا كه تا حدودي ميدان و فضاي مباحثه و مفاهمه را باز كرديد/ اميدواريم..............!!! ) موفق و سربلند باشيد.




ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.